Bemutatkozás

Drága Csilla vagyok. 3 éves voltam, amikor egy rövid ideig tartó, de annál ijesztőbb betegségen kellett keresztül esnem. A lényege az, hogy egy pillanatra elhagytam ezt a világot, de az orvosok segítettek és visszajöttem. Ez volt az én beavatásom. Innentől nem csukódott be a harmadik szemem. Amiről már tudom, hogy a legnagyobb áldás volt az életemben. A meditációs képességem is mint médium, mint egy közvetítő működtetem. Imádom a képességem, és tudom hogy az utamat járom. Segítőnek születtem.

Egy korszak záródik le 2020. december 21.-én, és nagyon új korszak indul 2021. januárjától.

A 2021. év nagy belső munkát, rendrakást kíván az emberektől és ebben leginkább a meditáció segíthet. Hiszem, hogy ha a következő 5 hónapot tudatos, belső rendrakással töltöd, akkor egy remek időszak következik be az életedben.

A letöltendő meditációknál kedvedre válogathatsz a számodra szimpatikus meditációkból.

Személyes meditáció zoom meeting formájában tudod meghallgatni. A regisztráció oldalon lehet jelentkezni, a neved és az e-mail címedet, megadva. Így meghívót kapsz a zoom találkozóra. Egy héten egyszer pénteki napokon 18h-tól kezdjük a meditációt, a végén pedig átbeszéljük a fontosabb megélt tapasztalatokat. Az első alkalom február 19-én lesz. 
A meditációk időtartama 30, 40 perc között van. Érdekes meditáció után érdemes pihenni, időt adni a visszatéréshez, meg-ébredéshez. Utána mélyedj el gondolataidban, a hallott, érzékelt tapasztalatokban, és teljes aktivitással, feltöltődve, jó hangulatban, éld meg a napi szintű feladataidat.

 

Meditáció a természetben: Ahogy a csoportos találkozókat, már meg lehet tartani (a vírus helyzetre gondolok). Országunk gyönyörű helyeire, energia közpantjaira látogatunk el, és meditálunk. Pl.: Attila Domb Kincsem lovaspark. Hírlevélben küldöm az információkat a kirándulásokról, hol és mikor lesznek. Szeretettel várom a jelentkezőket.

A meditációról

A meditáció lényege, az önmagunk felfedezése, önmagunk megismerése. 

A meditációknak sok fajtája van. Mi az önfejlesztő területeket használjuk, a gondolat hatalmával. Gondolkodás közben többnyire nem foglalkozunk azzal, hogyan is gondolkodunk. Amikor kikapcsolódást tervezünk, annyira elmerülünk a tervezésben, hogy szinte látjuk magunk előtt a másnapot és eszünkbe sem jut, hogy éppen gondolkodunk. Ha azonban tudjuk hogy egy gondolat hozta létre az csábító tervet, akkor ráébredünk, hogy ez a képzeletünk termékeny. Amit gondolunk az már van. 

A meditáció közben jelentkező gondolatokatot nem kell, sőt nem is szabad erőltetni. Meditáció közben nem szabad belebonyolódni a gondolatba, de elutasítani sem. Egyszerűen csak figyelni kell az áramlásra, majd visszatérünk a belső gondolatokra, és a nyugodt légzésre. A lényeg az, hogy fogadjunk el mindent, ne küzdünk semmi ellen, ne tegyünk különbséget a különféle események és jelenségek között.

Meditáció a gyakorlatban

A tartásra a légzésre vonatkozó meditációs gyakorlatok végzésében rutint kell szerezni, először be kell gyakorolni. [Igen, itt még gyakorlatról beszélünk, hiszen ezek a majdani meditációk alapjai.] Kérlek ne siess, egy – egy gyakorlatot többször meg kell csinálni, így végül magadénak érzed. Akkor fogod igazán magadénak érezni, amikor az ” aha ” élmény megéled a meditációban. 

Ha betartod a szabályokat, gyorsan fogsz haladni és örömöket fogsz átélni. A gyakorlatok, egymásra épülnek.

A meditációs szöveg, fokozza a meditációs hatást, jelentős hatást tölt be az agy tanulási folyamatában.

Meditáció technikája

A meditáció alapja a laza test és tudat. Számos módon lazíthatjuk el testünket és tudatunkat. Figyeljük légzésünket, koncentráljunk belső szervezetünkre, ráhangolódhatunk világmindenségünk pulzálására. Utunkat járva, mindezekkel a technikákkal megismerve, eljutunk a meditáció tudásához. 

Előkészületek meditációhoz

Legtöbbször úgy lazíthatjuk el testünket, hogy különböző testrészekre vagy szervekre összpontosítani. Az igazi ellazulás azonban akkor következik be, amikor mélyről belülről lazulsz el, akkor minden más könnyűvé válik, természetesen önmagától. Egyszerűen természetesnek lenni, ez maga a meditáció. Ellazítani tudatos éned, úgy hogy bármit erőltetnél önmagadra, legyen az akár a nyugalom. Ne törekedj a tudat ellenőrzésére, ne próbálj szándékosan békés lenni.

Lazítás

  • Ülj kényelmesen.
  • Képzeld el a meleget, békés energiahullám simogatja egész tested. 
  • Tested meleg… fejed könnyű… a tested könnyűvé válik… érzed hogy az energia körbe veszi a tested… izmaid ellazulnak.
  • Egész testedben érzed a meleget.
  • Lassan lélegzel, érzed a nyugalmat. 
  • Most átjárja a tested az élet energiája.
  • Éld át a meditációt. 
  • Lassan térj vissza a fizikai világodban. 

Ébredés Meditáció

 A meditáció hatása az emberi testre, és lélekre: 

 

  • Stresszoldó hatás, a belső feszültségek csökkentése a vegetatív rendszer hatására, 
  • Vérnyomáscsökkentő hatás, 
  • Alvásjavító hatás, 
  • Gyógyító hatás, 
  • Kreativitás fejlesztés, 
  • A fáradtság érzésének csökkentése, 
  • Alvásjavítás erősítése, 
  • Energiával feltöltődés, 
  • Lecserélt  zaklatott kedély, nyugalomra váltása, 
  • Figyelem, fókusz erősödik, 
  • Elősegíti a mentális folyamatokat, 
  • Az egészség erősödése, 
  • Tisztítja a vért. A vér a személyiség testi szimbóluma. Tehát személyiségben szintén tisztulás megy végbe. 

A meditáció jelentése – megismerni. Megismerkedni önmagaddal. Hiszen a világon a legnagyobb, és egyben a legnehezebb kérdés az, hogy KI VAGYOK ÉN és MIRE SZÜLETTEM. Életünk során rengeteg hatás ér bennünket, jók és rosszak egyaránt . A jó emlékből nagyon nagy tudásokat, erényeket és képességeket hozhatsz felszínre. A meditáció hatása által, megtapasztalod hogyan kell élni az életet . A rossz tapasztalatok, csalódások, félelmek, szégyenérzet, stb. viszont hatalmas korlátokat építenek az ember tudatalattijában,amelyek nem mások, mint belső blokkok. Viszont  elkerülhetetlen, hogy megtapasztald. A tudatalattiban lévő negatív emlékeket, meditációval nagyon szépen feloldhatók. 

Sok meditációs technika létezik. Én médiumként adom át az információkat. A meditációban a test, a lélek és szellem egysége hangolódik össze. Minden alkalommal más meditációban lesz részetek, viszont a gyógyítás egyikből sem fog hiányozni. Tisztulás, feltöltődés testi, szellemi és lelki szintén. A meditációk közé tartozik pl: a csakratisztítás,  a különböző  gyógyító technikákkal való megismerkedés, segítőkkel való összehangolódás, a védelem építése. A lényeg megértése, és a lényeglátás felépítése a mindennapi életben. 

Az hogy kik vagyunk valójában, és kinek gondoljuk magunkat, teljesen a helyére fog kerülni. Megszűnik a másolt személyiség, vagy az ellenálló ember állapota. A valódi éned felszínre kerül, és lehetőséget kap a kibontakozásra.

A meditáció által felszínre jött tehetségek, képességek, amik új irányt adnak az életednek. 

Az életed fontos területei: Az  ÉN idő, a munka, a női vagy férfi életterületek, a szülői feladatok megélése, a hobbi stb,lesznek érintve.  Az agy nem tud különbséget tenni a képzelet és a valóság között. A vezetett meditációban a hallott és ezáltal elképzeled jelenségek, pl: a gyógyulás elkezd aktívan munkálkodni. Az agy elmenti a meditációban megélt érzéseket, történeteket és ezáltal mint tapasztalatot használja. 

Kellemes meditációt! 😊

Az ébredés meditáció egymásra épülő meditáció sorozat, de külön – külön is használható.
Ez 5 nagy területet foglal magába. Egy területen egy hónapig dolgozunk, ami 4 részből áll.
A meditációk időtartama 30, 40 perc között van, az első hónapban, később bővülni fog 50 percre. Érdekes meditáció után pihenni. Átgondolni a hallottakat, majd ráhangolódni a megébredésre, és teljes aktivitással, feltöltődés, cselekvéssel végezni a napi feladatokat.
A meditációhoz hozzá kell szokni. Aki már korábban is meditáltak, és így hozzászokott, azok könnyen ráhangolódnak, de legyél türelmes magadhoz.

A következő témák lesznek:

  1. Ébredés meditációk. (Február)
  2. Egészség meditációk. (Március)
  3. Megvalósítást segítő meditációk. (Április)
  4. Lényeg látást segítő meditációk. (Május)
  5. Spiritualitást segítő meditációk. (Június)

I. Ébredés meditációk

  1. Nyugalomra való ráhangolódás. Belső béke megtalálása. Február 1-én.
  2. Összehangolva a jelennel. Február 8-án. 
  3. Lazítás, könnyedség, megélése. Jól érzem magam állapotban élni. Február 15-én.  
  4. Önbizalom építése. Február 22-én

II. Egészség meditációk

  1. Négy elem meditáció. Március 1-én. 
  2. Csakra meditáció. Március 8-án. 
  3. Szervek tisztítása, gyógyítása meditáció. Március 16-án. 
  4. Mentális stabilitás erősítés meditáció. Március 22-én.

III. Megvalósítást segítő meditációk

  1. Egység felébresztése meditáció. Április 6-án. 
  2. Rend  meditáció. Április 12-én. 
  3. Korlát nélküliség meditáció. Április 19-én. 
  4. Örülni a mának meditáció. Április 26-án.

IV. Lényeglátást segítő meditációk

  1. Figyelem meditáció. Május 3-án. 
  2. Lényeg felismerése meditáció. Május 10-én. 
  3. Megújulás alkalmazás meditáció. Május 17-én. 
  4. Lelkesedés meditáció. Május 25-én.

V. Spiritualitást segítő meditációk

  1. Előző élet meditáció. Június 2-án 
  2. Párhuzamos élet meditáció. Június 7-én 
  3. Szimbólumok felfedezése meditáció. Június 14-én. 
  4. Ok és okozat meditáció. Június 21-én.

Kapcsolat, regisztráció

Információk:

Utalás: Drága Csilla
Unicredit Bank
10918001 00000111 25690009
Elérhetőség: dragacsilla27@gmail.com

  • Kezdőlap
  • Bemutatkozás
  • Szolgáltatásaim
  • A meditációról
  • Ébredés meditáció
  • Galéria
  • Regisztráció
Scroll to Top